Na co nás zákazníci nejčastěji ptají?
Dotazy na e-shop
Zde se dozvíte veškeré dotazy a připomínky ohledně Vašeho nákupu u nás na e-shopu.
Máte všechny boty, které najdu v e-shopu, i v prodejně?
Ano, veškerý sortiment našeho e-shopu naleznete i v kamenné prodejně Duelle. Na každé pobočce ale nemusí být dostupné veškeré zboží. Aktuální přehled je k zobrazení u daného produktu.
Je sortiment Vašeho e-shopu shodný s tím, co naleznu v prodejně?
V naší kamenné prodejně naleznete i něco navíc než na e-shopu. e-shop neustále postupně doplňujeme. Na prodejně můžete vybírat z bačkor, holínek a ostatních bot, dále pak máme v nabídce čepice, šály, tuby, nákrčníky, pláštěnky, deštníky, ponožky, punčocháče, tkaničky apod.
Nejsem si jistá, jaké číslo bot vybrat.
Připravily jsme pro Vás jednoduchý návod, jak určit správnou velikost (číslo) bot pro vaše dítě a rámcovou tabulku velikostí obuvi.
Pokud na e-shopu nenajdu svoji velikost, máte ji v prodejně nebo ji lze objednat?
Pokud jste nenašli v e-shopu Vaši velikost, pravděpodobně ji nebudeme mít ani v kamenné prodejně. Neváhejte nás však v tomto případě kontaktovat mailem nebo telefonicky, dostupnost na požadovanou velikost poptáme u našich dodavatelů, případně Vám doporučíme alternativní značku v požadované velikosti.
Liší se cena v e-shopu a v kamenné prodejně?
Ne, ceny v e-shopu a kamenné prodejně Duelle jsou stejné.
Pokud si objednám boty přes e-shop a zvolím platbu v prodejně při převzetí, jak dlouho u Vás na mě budou čekat?
Objednané boty je nutné vyzvednout a zaplatit do tří pracovních dní. To proto, aby boty nebyly zbytečně blokovány, kdyby si to zákazník rozmyslel. Pokud Vám termín nevyhovuje, neváhejte nás kontaktovat ohledně prodloužení této lhůty.
Pokud objednám boty, které nevyhovují nebo netrefím velikost?
Pokud se netrefíte do velikosti, není problém boty vyměnit, jestliže jsou skladem. Jestli boty nesedí a chcete je vrátit, použijte náš formulář k odstoupení od kupní smlouvy a boty zašlete zpět na adresu prodejny nebo dle pokynů uvedených na formuláři k Odstoupení od kupní smlouvy. Cena nově zasílaného zboží při výměně za jiný druh zboží je určena podle ceny na webu www.duelle.cz ke dni doručení žádosti o výměnu. V případě, že bylo zboží zakoupené v časově omezené akční nabídce nebere se akční cena v potaz, pokud žádost o výměnu byla doručena po ukončení akce.
Dotazy na sortiment
Všeobecné dotazy ohledně naší nabídky.
Máte v sortimentu pouze české boty?
Ne, neomezujeme se pouze na české výrobce obuvi. Naleznete u nás i známé zahraniční značky, např. Superfit, Ricosta, Reima, D.D.Step, Befado, Richter, Froddo atd. Více o jednotlivých značkách naleznete dole na stránce v sekci Naše značky.
Jsou boty, které prodáváte zdravotně nezávadné?
Náš obchod je zaměřen na zdravé dětské obouvání, proto jsou všechny námi prodávané boty 100 % zdravotně nezávadné.
Jak často sortiment doplňujete či měníte?
Boty doplňujeme průběžně, podle toho jak se jednotlivé modely a velikosti odprodávají. Sortiment aktualizujeme a měníme vždy před příslušnou sezónou, tj na jaře, před létem, na podzim a na zimu.
Věrnostní program DUELLE
Všeobecné dotazy ohledně naší nabídky.
Lze výhody programu Moje Duelle využívat i při nákupu přes e-shop?
Ano, ale pouze v případě, že zvolíte jako způsob doručení osobní vyzvednutí v kamenné prodejně.